28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 07:33


Her adım anladım seni bana bağladı
Adı mutluluktu ağladım
Nerdesin bitmesin
Buraya kadarmış sevgilim
Elveda diyen senmisin

Gitme dur sakın
Acıyor içim sensiz
Gitme sevgilim
Mutlu olsanda bensiz

Belki bende hata yaptım
Seni sevdim tek biran pişman olmadan
Çok düşündüm çok yalvardım
Tanrım alma canımı
Teniyle bir gün buluşmadan
Belki şimdi belki asla
Ya ölüm ya aşk istedim dudağından
Uyuyorsam bırak lütfen
Sen kal aşk ben giderim
Buralardan sabah olmadan...


...........


NE YENİ BİR SEVDA İSTER
NE DE SENSİZ BİR DAKİKA
GECE GÜNDÜZ SENİ BEKLER ŞU DELİ GÖNLÜM
BİR KERECİK GÖRSEM SENİ
DOYA DOYA ÖPSEM SENİ
ÇOK ÖZLEDİM AFFET BENİ
GEL AFFET BENİ

YANARIM YANARIM GERİ DÖNMEZSEN
ÖLÜRÜM KALIRIM SENİ GÖRMEZSEN
BİR DAHA ELİNİ BANA VERMEZSEN
ARARIM SORARIM SENİ HER YERDEN
KOPARIP ATAMAM SENİ GÖNLÜMDEN
KIYARIM CANIMA BENİ SEVMEZSEN

YİNE SENSİZ AKŞAM OLDU
YİNE YOKSUN SEN YANIMDA
YİNE ÖMRÜM KAPKARANLIK YAPAYALNIZIM
UYKU NEDİR BİLMEZ OLDUM
GÖZYAŞIMI SİLMEZ OLDUM
AŞIĞINDIM KÖLEN OLDUM
GEL AFFET BENİ


istanbul
hosting