|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 07:33
Her adım anladım seni bana bağladı Adı mutluluktu ağladım Nerdesin bitmesin Buraya kadarmış sevgilim Elveda diyen senmisin Gitme dur sakın Acıyor içim sensiz Gitme sevgilim Mutlu olsanda bensiz Belki bende hata yaptım Seni sevdim tek biran pişman olmadan Çok düşündüm çok yalvardım Tanrım alma canımı Teniyle bir gün buluşmadan Belki şimdi belki asla Ya ölüm ya aşk istedim dudağından Uyuyorsam bırak lütfen Sen kal aşk ben giderim Buralardan sabah olmadan... ........... NE YENİ BİR SEVDA İSTER NE DE SENSİZ BİR DAKİKA GECE GÜNDÜZ SENİ BEKLER ŞU DELİ GÖNLÜM BİR KERECİK GÖRSEM SENİ DOYA DOYA ÖPSEM SENİ ÇOK ÖZLEDİM AFFET BENİ GEL AFFET BENİ YANARIM YANARIM GERİ DÖNMEZSEN ÖLÜRÜM KALIRIM SENİ GÖRMEZSEN BİR DAHA ELİNİ BANA VERMEZSEN ARARIM SORARIM SENİ HER YERDEN KOPARIP ATAMAM SENİ GÖNLÜMDEN KIYARIM CANIMA BENİ SEVMEZSEN YİNE SENSİZ AKŞAM OLDU YİNE YOKSUN SEN YANIMDA YİNE ÖMRÜM KAPKARANLIK YAPAYALNIZIM UYKU NEDİR BİLMEZ OLDUM GÖZYAŞIMI SİLMEZ OLDUM AŞIĞINDIM KÖLEN OLDUM GEL AFFET BENİ | ||
|
|
||