|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 08:31
Turk lokantasinin duvarindaki menude Cerkez tavugunu gorup yanlis kapidan iceri girip kendimi bir Fransiz lokantasinda buldum. Tabi ki Avrupai kibarligim ile o anda oradan kalkip gitmek yerine kendime tavuklu bir krep soyledim. Ilac almiyor olsam sarap da soylerdim belki ama aslinda sarap sevmeyen bir insanim. Sarap ve peynir yemenin kulturel gelismislik gostergesi oldugu universiteli gencler arasinda buyumemis olmanin bir sonucu olsa gerek. --- Kader, hem de ne kader. --- Doggie guzel pozisyon da keske daha insancil bir ismi olsa. Karsindaki insani sifirliyormus gibi oluyor bir anda ismini anmak gerekince munasebet aninda. Simdi niye bunu dusundum, onu da kestirebilmis degilim. Bu geyigi gerektirecek bir durum oldugu da yok yakin zamanda. Yersen. --- -Eat a dick, Caltrain -I didn't know eating dicks was a bad thing -Oh sorry dude. Hakikaten sadece SF gibi bir yerde ortalikta gecmesi mumkun bir sohbet bu. --- Whatever. | ||
|
|
||