28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:25


yaa yeterrrrrrrrr diye bagırsam duyarmısınız sesimi mısralarımda,aglasam dokunurmusunuz gözyaslarıma mendillerinizle.bir yatak var biliyorum hayvan gibi calısmısım yorgunum,görüyorum
yatamıyorum
!


ya geceden beri calısıyorum tek damla uyku uyumadım.ve benim yarın sınavım var ayrıca bugün almanca kur sınavım var varogluvar yani

olm o keneyi yakalarsam varya ebesinin hörekesine kadar kovalıycam!


ipek böcegim geldi neyseki cıksam gitsemde surdan yanına gitsem artık yahu :)

volkan kaçar:*

volkan bişi unutmadınmı?

-ne var günce neee nee

-sarkı lan sarkı

-ne sarkısı ya napcan sarkıyı

-tamam tamam al hadi.

fizy.com/#s/16r3lc

:)

istanbul
hosting