|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 10:28
dün gece çok güzeldi. uzun süredir bu kadar kalabalık toplanmamıştık. hediye olarakta gömlek almışlar. Güzeldi. derya, için orhanla kapışmamız herkese film oldu :D baya geyikti. bi ben, bi orhan vaadler falan baya geyikti :D içtik çoştuk. ama sabah baş ağrısıyla işe gelmek zor oldu valla. hala ayılmaya çalışıyorum. | ||
|
|
||