28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 10:28


dün gece çok güzeldi.
uzun süredir bu kadar kalabalık toplanmamıştık.
hediye olarakta gömlek almışlar.
Güzeldi.
derya, için orhanla kapışmamız herkese film oldu :D
baya geyikti. bi ben, bi orhan vaadler falan baya geyikti :D
içtik çoştuk.
ama sabah baş ağrısıyla işe gelmek zor oldu valla.

hala ayılmaya çalışıyorum.


istanbul
hosting