|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 11:50
dün yine bir para bayılma seansı yaşadım, hem de ne bayılma ! sonisphere biletlerini aldığım kart ödemesi geldi, direk haşırrrrrt, üstüne bi de evin faturaları, çok pis geçirdiler toplu halde. bu şekilde hallettiğim sabah seksinden sonra rahatlayarak bir güzel yemek yiyeyim dedim, malum insan acıkıyor akabinde. b. ile buluştum, yemek yedim. oradan maçka parkı'na gidip kitap keyfi yaptım pek güzel. minyatür karıncalar oramı buramı gıdıklasa da keyifliydi. sonra m.'in yanına gittim, sözde b. iş çıkışı gelecekti ama olmadı, ben m.'i kandırıp eve attım. bi güzel yemek yiyip aşk-ı memnu izledik. ben olaylardan bihaber olduğum için "o kim, bu kim?" sorularımla bezdirdim kızı. sözde 10'da gidecekti, biz daldırdık tabi, yattığımızda saat 4 olmuştu. bikaç saat sonra da uyandım münasebetsiz bir kişi geldi, kendisinden hiç haz etmem, 3 gün de bende kalacak. nasıl dayanacağım bilmem açıkçası. artık sıkıldıkça gelir buraya yazarım. kıh kıh kıh ! günün şarkısı: yatay zeka - yeniden başla | ||
|
|
||