|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 12:54
güneş kendını gösterince bütüün kainat aşkla doldu..! insanlar kopekler kelebekler börtü böcekler... bi ben tekım işe bak!! gencım guzelım havam war benımm..=)) benı fızıgım ıcın deıl ruhum için sewcek bı insanoglu cıkcak umarım ben ölmeden hayde bakak aksam içişlerdeyım yıne bu sefer annemlerle ama.. sağlam ellerde olcam yanı:D bı de onur gelırse ne ballı olur anammm ama nerde merwe de o şans neise ben kaçar.. | ||
|
|
||