28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 12:54


güneş kendını gösterince bütüün kainat aşkla doldu..!
insanlar kopekler kelebekler börtü böcekler...
bi ben tekım işe bak!!

gencım guzelım havam war benımm..=))

benı fızıgım ıcın deıl ruhum için sewcek bı insanoglu cıkcak umarım ben ölmeden
hayde bakak

aksam içişlerdeyım yıne
bu sefer annemlerle ama..
sağlam ellerde olcam yanı:D
bı de onur gelırse ne ballı olur anammm
ama nerde merwe de o şans

neise ben kaçar..

istanbul
hosting