28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 13:41


fransa başvurularım için evrakalırm tam:) bakalım üç günde mucızler yaratabilecekmiyiz:D ehuhe pek mutluyum verırlerse verılır verılmezse artık napıyım kısmet der yoluma giderim en azından elımden gelenı yapmıs olucam:D hayat benı yormasa süper olucak ama kısmet yoruyor işte:)

birde dün gece çok güzeldi.hoş adam yanımda nefes alsa bile bana dünya başka bir güzel geliyor:)işte hal böyle iken durum böyle.

istanbul
hosting