|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 17:36
o gerizekalı salak pantolonumu çıkartıp kotumu giydim. masamın başında uyumak üzereyim. ben nasıl bursaya gideceğim? yolda uyurum artık. 19:00-21:00 saatleri arası yeterli olur herhalde.. bursaya varınca ikeaya girip 1 saat oyalanmam gerekiyor ki bu benim için hiç zor olmayacaktır sanırım. birsürü ıvır zıvır alabilirim. sonra sevgilim gelecek beni almaya.. özledim onu.. bursaya gidiyorum.. evime.. bursada evim var benim.. bunu söylemesi bile ne kadar tuhaf :o)) | ||
|
|
||