|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 17:37
Mari enginar yapmış öğlen yemeğinin menüsünde ... Sevmediğim bir sey yaptığında ilk taktiği, yaptığı yemekle ilgili faydaları bir bir peşime dizmekle baslar ışe , ardından , elde su an için enginar var , enginarı ne kadar güzel yaptıgını ve aslında ne kadar da lezetli bir yemek olduguyla ilgili propagandaya devam eder... En son noktada senın gibi bi oduna ben bunu nasıl yedıremıyorumda mevzu kapanır gibi durur... Elbet durmaz öyle değildir... O yemek aksam da yenılıcektır hatta yarında dolayısyla enginara dair çılgın bi propaganda engınarın köku kuruyuncaya kadar sürebılır... Bu noktada artık kendını gelistiricegini falan dusunuyorum , mazallah bilgisayar kulanmsını bilse e-mail yoluyla engınarın faydaları noktasında beni bombardımana tutablir, bunun dısında ev içinde provakatif eylemeler duzenlememesi için de hiçbir bir neden yok... İşteyken odama dev bir enginar posteri yapıstırabılır meslea... Açarda aslında odayı koca bır engınar resmı... Yada kapıda benı el ılanlarıyla karsılıyabılır, engınarın ne kadarda lezetlı ve de faydalı oldugunu belırten bır metinle... Sonunda kahrolsun fast food tüketımı falan gıbı bır cümleyle baglayabılır... Aynı el ilanlarını apartmanların içine savurup kaçan veletler mısalı ir gece ansızın odamın kapısının altından da fırlatabılır... evet bunları yapabılır benım annem... Engınar konsuda bır anda bu kadar fanatık kesilebilir... Yada yenilmeyen daha dogrusu sevilmeyen pırasa , bamya semızotu gıbı yemekler içinde aynı seyi yapabılır kesinlikle... Bunlar hep o sabah programlarında çıkan doktor kılıklı herifler yüzünden güncecim... Kadını dırek terorize edıyolar... Kadın engınar yolunda devrimci bir nefer olabiliyor... Sonra da bodosla oğlunun üzerine tabi... Gönlu hos olsun dıye yedım bugun bi tane... Tabi bu olası eylemlerın ihitimalinide goz ardı etmedim... Bi noktada uzlasma saglanmalıydı... Enteresan olan su ki lezetli bişiymiş guncukcum... Butun derdim uzerine yaptıgı sosla ilgiliymiş... Sosundan sıyırınca gayet yenilebilir bir sey olabılıyormuş engınar kardeş... Kendisine de durumu izah ettimm... Ama bu noktadan geri adım atmadı tabi... bunun mevsımı geçiyor , köpek gibi sigara içiyosun (zıkım iç) , gıbı cumlelerın ardından karaciger için bire bir oldugunu , bunun mevsımı geçmeden 40 tane yemem gerektiğini buyurdu... Sabah programlarının bır anneyı nasıl terörize etiğinde bahsetmiştim sanırım... 41 olsa...? Yok abartma , 40 kafı... Peki anne... mevsimi ne kadar bu meretın arada af buyurarak sorsam ... meret deme engınara bir... 15 gun kaldı acele et iki...! bu gunde yaklasık öğlen aksam olmak uzere iki tane enginarla beslenmem gerektiği anlamına geliyor... Arada sabah kahvaltısında da yersem 40'ı tamama erdirebilirim sanırım... Hepimiz enginarız sayın guncemmm...! | ||
|
|
||