|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 18:43
yarın sınava gireceğim yere aşinalık kazanmak üzere evden çıktım. yürüyerek gittim ooooo baya da yürüdüm. fakülteyi buldum. içeri girdim ama dersliği göremessin dediler dersler devam ediyor kusura bakma. pekala dedim ne diyim. geri döndüm. cebimde az miktarda para olmasına rağmen sanki alışverişe çıkmışcasına ve her istediğimi alabilecekmişcesine dolaşmaya başladım. maksat tutar çıkarmak. orası senin burası yoklaya yoklaya istiklali karış karış gezdim. yahu bir iron maiden tişörtü beğendim, ki bugune kdr o tip tişörtlerden hiç giymemiştim; bir ilk olacak sanırım :D neyse galatasaryda bir pasajdaydım adını hatrlayamıyorum şu an. tam çıkacağım ki bir hatun geliyor ama vay dedim kaldım yani. kesişen yollarımızı adımlamaya devam ettik ve bende onu koklama isteği uyandı...evet oldu yani napiym :) yanımdan geçerken kendileri, en derin nefesimi soluklandım alveollerime kadar. boyle bir koku yok ya... burnumda değil akciğerlerimin her hücresinde duydum mis gibi kebap kokusunu yanımdaki kebapçıyı farkedememişim... tabi şaşkınlıkla noluyoruz ya dedim kendi kendime. biraz da dumura uğramışlık vardı. aynı modda gezinmeye devam ettim. beyoğlu iş merkezi... bu sefer bana bakıp bir an duraklayan kızın kokusunu merak ettim ama o yukarda belirtilen daha önceki istek uyanmamıştı. neyse... keşke merak etmeseymişim dedim ya da olay mahallinde bir kebapçı olsaydı çok güzel olurdu. allahtan öle derin nefes çekmemişim. bu arada son birkaç gündür mature abla ve teyzeleri bana bakarken yakalıyorum. ne iş anlamadım !? yani saçlarımın önleri brz seyrek ok de yaşlı mı duruyorum ? kesinlikle hayır... terkos handa dolaşırken karşılaştığım yerli cat woman modeli hell beriii de yaşlı mı sanmıştır acaba beni? zamanımdan 3,5 saat daha eksildi ama hala 80 unite var bakmam gereken. üstüne ben bu biraz abazanlık kokan günceye zaman harcamaya devam ediyorum :D:D neyse günce ben yarın sabah 9dan oglen 12ye kadar gümüşsuyunda itü makina fakültesi giriş altında bulunan sm dersliğindeyim. yakana kırmızı karanfil tak. ya da beni gorursen rahmetli dio'nun hatrına moş yap. gideyim çalışıyım. allahtan geçici bellek yüksek kapasiteye sahip :D saat: 19:25 az once yemek yedik. anneannem kendi bardağını masaya getrmeyi unutmuş, dedem mutfak setine uzanıp bardağı masanın üstüne koydu. "bardağını unutmuşsun, susarsın birazdan." anneannem baktı baktı baktı ve ekledi. "merak etme susmam." dedem noktaladı: "bugüne kadar hep ben sustuğum için biliyorum susmazsın." :D:D:D:D bu sefer kesin başladım çalışmaya c u! | ||
|
|
||