28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 19:30


bütük kızlar toplandıkkkk:):):) iyi di güzeldi balkon sefası dedikodular:)...ödev vb...bitmek bilmeyen ödevlerimin bi kısmının tamamlanmış olmasından sonra final moduna az da olsa geçmiş bulunmaktayım:)..havadan mıdır nedir anlamadım bir halsizlik sorma markete zor gittimm..sınav üstü hasta olmasam bare:S dondurma nie yiyon o zaman beaa desene:)...çalışmaya çalışıorum ama eskisi gibi aklımda tutamıorum :) kafam dağılıoo hemen..pc ye koşuyorum boş ve gereksiz yere ...olcak olcak yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim:)..hayden bakam...kaçma zamanı baş baş baş:)

istanbul
hosting