28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 19:37


hello.
hani boyle aptal aptan yok mars geriledi yok jupiter kaydi falan diyolar ya,,,alakasi yok kardesim.gecen bahadirla bisi konusuyorum ciddi,gelmis bana -bi de o - kiki bu aralar mars geriledi dikkat et falan dedi...
herkes sarmis kardesim ben anlamiyorum.
ayrica soyle bisey var,mars geriledigi zaman bi sikim olmadi,bitti dedikleri anda bissuru sey oldu.olmaya da devam ediyor.
savaslaydik bugun,bu kadar olaya ragmen yine gulduk cok,eski sevgilisiyle baristi ve kadina beni kesinlikle kiskanmamasi gerektigini nihayet kabul ettirmis.kizla baris imzaladik nihayet.
guzel.
yillardir bekledigim athena albumu 1-2 sarki haric guzel gelmeye basladi,ilk dinledigimde ya oof dedim ama baya bi punk yapmislar.sozleri cok guzel.cok guzel.cooook guzel.gokan hep 10 numara.
bodruma su allahin cezasi konser bitsin oyle gidicem,1 inde falan,su aralar bi bob dylan eksikti,savas gelemiyo tedaviden dolayi.
bu aralar hersey tepetaklak lan gunce.
bi de , elemanlardan herkesin gozu doldu vedalasirken...ne acayip.
hic tanimadigim bu adamlari 8 aydir hergun 10 saat gordum,pazartesi merak bile edicem napiyolar diye...
cenek dustu.
guzel bi sex ve konser.
kulaa hos geliyo.
tamam.

istanbul
hosting