|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 20:14
klimadan dolayı üst solunum yollarım tıkanmış vaziyette burnum tıkalı,serviste bir an ruhumu teslim edicem sandım,nasıl havasız ve boğuk bir atmosferdi bir de üstüne müthiş trafik vardı , zaten çıkışa yakın herkes bir telaş içinde,her zamanki sorunlar da biz yaşaya yaşaya nasıl aaa bu mu olmuş rolünü tekrarlıyoruz,sanki ilk kez oluyor,ilk kez hata yapılıyor,aynı hatayla hiç karşılaşmamışız,B.nin H.ye seni boğucam artık sus demesi beni çok şaşırttı,eve geldim güzel bir filmin son dklarına yetiştim,yemek yedim ve portakal suyu içtim,sigara paketini işyerinde unutmuşum,fırsat bu fırsat içmesem mi ama kahve içicem şimdi türk kahvesi sigarasız olmazz ki,akşamüstü kariyer planı muhabettimiz çok eğlenceliydi,artık belli bir saatten sonra insan aynı pozisyonda çalışamıyor evet ama yükselebileceğin bir pozisyon yoksa yapılabilecek çokta birşey yok,yoksa müdür olmayı kim istemez ki??bu düşüncelerle yoğruldu beynim,işyerinde çok kadınla çalışmak bence tehlikeli günce,araya biraz erkek serpiştirmek lazım bu kadar kıskanç insanla zor.. | ||
|
|
||