|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 20:43
Evet, doğru. Biz ne kadar iyi niyetle Quest.net'te organizasyon kurmaya, söz verdiğimiz insanlara para kazandırmaya çalışsakda malesef "lider" diye tanımladığımız -ki buna bende dahil- aslında network'un n'sini bilmeyen insanlar tarafından kandırılmışız. Netwok marketing en düz mantığıyla, piyasa fiyatından çok uygun fiyata olan ürünü önce kullanıp bir başkasına tavsiye etmekten başka bir şey değilmiş. Geçen hafta itibarıyla organizasyonuma herşeyi -öğrendiğim kadarıyla- aktardım. Haklarını helal etmelerini (etmeselerde canları sağolsun) söyledim. İnsanları bilmeden kandırdığım için çok üzgünüm. Yaşadıklarımdan ders çıkardım. Önümüzdeki ay itibarıyla doğru bir firmada, doğru kişilerle yoluma devam edeceğim. Quest.net sayesinden edindiğim en iyi tecrübe, network marketing'in ne olduğunu öğrenmek oldu. Sırf bu yüzden bile Quest.net teşekkür bile edebilirim. Belki Quest.net olmasaydı, hiçbir zaman böyle bir iş fırsatı karşıma çıkmayacaktı. Hepsi bu kadar... Saygılar sevgiler, Adnan | ||
|
|
||