|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 20:58
ev olarak dagıldık günce.. Anlamıyorum gerçekten. 8 bilet satmış babam şu kermes için. 30 tl almış aslında 16tl tutuyordu. Verecegi tepkiyi bilerek sordum. "amann boşver gerisi benim olsun " dedim. "sakın dilan duymayım"dedi. "Bizde kalmasın kimsenin hakkı" dedi. Bu kadar dürüstçe davranan babam..! her şeyde bir hayır var demeye daha ne kadar devam edicez. 30 hayvanın 29nu dün gece tilki yemiş.Daha dogrusu kanını emip atmış kenara. üstelik kapıyı kırmış.üstelik menteşesi ..! Nasıl da hevesliydiler.:( şimdi bir tane var evde ciyaklıyor. Bir tane hindi kaldı bir dolu hayvandan. Sabah görseydin aglayacaklardı neredeyse. Annem hep allah bizden belayı aldı onlardan çıkardı. Telefonum çalındıgındada böyle söylemişti. Allah cana vermesin demişti. Daha kaç kaza çıkacak merak ediyorum dogrusu. Adaletine sıctıgımın dünyası ..! dayanamıyorum babamı böyle üzgün görmeye.Utanmasa aglıcakk.. :( Bir yerden başka bir şey çıkar diyorum teselli etmeye çalışıyorum ama beceremiyorum günce. Bir şey geldi mi devamı ardından geliyor.. | ||
|
|
||