|
28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 21:33
ama benim uykum var ya neden uyuyamıyorumki! neyse genede kendimi iyi hissediyorum biraz sersemlik var hepsi o oda bunca yorgunluga ve sınava normal tabi :) bugün ipek ve gözdeyle bulustuk,adiler benimle dalga geçtiler zaaflarımı kullandılar,yorgunluktan meydana gelen şuursuzlugumu yüzüme yüzüme vurdular.. ama iyi güldük be:) bide gülmek ipege cok yakısıyomus tam tahmin ettigim gibi :) rüyamıda kısmen gerçekleştirdim zaten :D yalnız bi tahsin deyişim vardıki o duruma ben bile koptum yani :D hala aklıma geldikce sırıtasım geliyo tutamıyorum kendimi :D kur sınavınıda atlattık muhtemelen geçiçemde sınıf 1.ligini kaptırabilirim. zaten 5 kişi var o ayrı mevzu euheuhe:D of hersey üstüste geldi ya. deveye sormuslar neren egri diye. devede sanane ulan orospu cocugu demiş! gene bi sınav maratonunda birlikteyiz sayın seyirciler. bu sıcakta hiç çekilmiyo. pazar gunu gene calısıcakmısım çüş artık diyorum! kafayı yedirticekler bana bunlar ya ya gunce bide su ipek böcegine bişi söyle gelmiş istanbula 2 gün sonra gidicem diyo söyle temmuzda beraber döneriz de kandır onu tamam mı? fizy.com/#s/1hgic0 God Bless Me:* | ||
|
|
||