28 Mayıs 2010, Cuma
saat: 23:21


bekledim gelmedi.o gelmeyince içimde bir şey acıyor.nasıl sabırsız nasıl cocuk gibiyim adı geçince.bunlar normal değil iyi hiç değil.üzülürsem aynı yerden kalkıp yürüyemem bu sefer.çok yara aldım.güvenmiyorum aslında kimseye neyse


fransa için 3 une randevu verdıler mumkun deıl dordunde orda olmam:(gidemiyorum yani:)ama bir acıdan rahatladım nedenmi cunku bir sürü işim var agustosda gidicem cokca kalıcam

uykum var yatsammı yoksa çizsemme biraz bilemedim:)




istanbul
hosting