|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 00:03
yaz okuluna kalmicam die cok umutluydum simdi yaz okuluna kalıyorum. eve cıkabilmemim tek şartı da yaz okulunda aldıgım butn dersleri vermek.. ne guzel.. kafam karısık allak bullak. ofise ugramıorum ama artık bi gitmek gerek.. salı anne gelio sonra 15 gunlugune fln samsun sonra yine adana yine adana.. fenalık gelmeye basladı bana burda. ve bu sefer kimse yok.. oda arkadasm da gitti. bitek bugn hediye geln kocaman bi eeyore var bide ben.. butun yaz bu odada basbasayız.. ne guzel...... | ||
|
|
||