|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 00:08
Herhalde şimdiye kadar izlediğim en iyi Jean Claude Van Damme filmini izledim. İzlemeyenlere tavsiye ederim. Aksiyon filmi değil amerikan cyborg değil; JCVD. İsminin baş harfleri işte, ilginç bir film, belki biraz ağır işliyor ama güzel. Sonra bir de Moon diye bir film izledim o da güzeldi.. Abimle konuşmam aklıma geliyor, insanın böylesine abileri olması ne güzel. Çok hayal kuruyorsun, kafan çalışıyor ama hiç kullanmıyorsun, hayallerindeki gibi olmayınca da hemen sıkılıp kaçıyorsun dedi abim. Ben de haklısın dedim. Gerçekten de büyük abim de ben de aynıyız o konuda, hiç ona benzemek istemesem de. Neyse güzel bir günün gecesinde kendim gibi film izleyen arkadaşlarımı düşünüyorum da, bizim nesilde geceleri akşamları oturup film-dizi izleyen ne kadar çok. Fazla çok. Bir çimene bir suya, bir bara diskoya gidip , eğlenmesi dinlenmesi gereken bünyeye inat. Bari beraber izle filmi kardeşim. Dansedesim var çok sanırım ondan oluyor. Bir yandan geceyi böyle geçirmenin melankolisi Hold you in my arms..i just wanted to hold you in my arms... Bir yandan birikmiş enerji... Go grease lightning you're burning up the quarter mile | ||
|
|
||