|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:13
benim bu ses kısıklığı sorunum ne olacak bilmiyorum. sabah wanda'nın taksicisi bile laf sokmuş gıyabımda "arkadaşınızın dili dönmüyor galiba " ne demek ulen !!! wandalı günler geceler v.1 gayet hareketli geçti. gezdik, tozduk, yedik, içtik. yarın için teklifleri değerlendiriyoruz. akşam planımız da belli. kızlarla hep gittiğimiz ama bu yavrucağımla hiç gidemediğimiz meyhanemize gideceğiz, sonra da bizimkileri kandırabilirsek sattas'a gideriz. bi gidemedim şu adamlara, içimde kaldı. dünden kalma yorgunluğum da iyice bastırdığından kendimi yatağa gömüp horuldamak istiyorum. esen kalın ! | ||
|
|
||