29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:18





Evlendirsinler beni, herkes kurtulsun.

Hani şu haberlerde keçiyle evlendi, inekle gerdeğe girdi gibi abzurt olaylar varya artık hak veriyorum onlara.

Aramızdaki ilişkiyi resmiyete dökelim artık. Son noktayıda koyalım bitsin bu işkence...
Benide ofisteki bilgisayarla evlendirsinler, evdeki bilgisayarıda kuma olarak alayım. İlerde karşıma bi mac çıkarsa da onunlada aldatayım her ikisini.

Deaktif edip korumalarımızı çocuk yapalım, adınıda Pantone koyalım, Mini işlemcilerimiz, hard disklerimiz olsun,led monitörlerimiz olsun paranın gözüne vuralım.

Aşkımızı Ram'ler üzerinde yazmağı bırakıp, Rom'lara yazalım. Periyodik olarak update edelim bioslarımızı. Sıkılırsak hayatın renklerden yeni renkler bulalım, ekran kartı ile destekleyeyim..

Yıkalım güvenlik duvarlarımızı,Yeni nesillere doğru yelken açalım.



beynime artık veri gitmiyor.
gömçürdüler sistemimi ...

Adın neydi lan senin!


istanbul
hosting