|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:32
bu aksam eksik biraz tadım onca neşeme ragmen.o yoksa hersey siliniyor.şimdiden özledim.bu sefer kormamamyı düşünüyorum yaşadıkalrımdan.çok sevmekden.bağlanmaktan.bunları yaşıyorsam bir nedeni vardır.bunca kötülükler içinde ben hala birini tertemiz düşünebiliyosam nedeni vardır.bunca pisliğe ragmen o aklıma gelince arınıyosam hayatla ilgili arsız düşüncelerimden bunun bir nedeni vardır. onu seviyorum bu kadar net. kısık gözlerini gülünce belli belirsiz yanıgında gül gibi açan gamzesini herseye verecek bir cevabının olmasını titreyen ellerini özüme göz kırpmasını biliyorumki çapkının biri kafası karısık yorgun onun o dalgın hallerini bile seviyorum ondan hiç beklentim yok yada çok az.ilk defa böyle birşey yasıyorum onun duygularını umursamadan kendi içimdeki şeyle mutlu olabiliyorum.işte bu yuzden onu sevdiğimi söylemekden korkmuyorum . çünkü "denizleri seven sevsin dalgalarıda"... | ||
|
|
||