29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:32


bu aksam eksik biraz tadım onca neşeme ragmen.o yoksa hersey siliniyor.şimdiden özledim.bu sefer kormamamyı düşünüyorum yaşadıkalrımdan.çok sevmekden.bağlanmaktan.bunları yaşıyorsam bir nedeni vardır.bunca kötülükler içinde ben hala birini tertemiz düşünebiliyosam nedeni vardır.bunca pisliğe ragmen o aklıma gelince arınıyosam hayatla ilgili arsız düşüncelerimden bunun bir nedeni vardır.


onu seviyorum bu kadar net.
kısık gözlerini
gülünce belli belirsiz yanıgında gül gibi açan gamzesini
herseye verecek bir cevabının olmasını
titreyen ellerini
özüme göz kırpmasını
biliyorumki çapkının biri
kafası karısık
yorgun
onun o dalgın hallerini bile seviyorum
ondan hiç beklentim yok yada çok az.ilk defa böyle birşey yasıyorum onun duygularını umursamadan kendi içimdeki şeyle mutlu olabiliyorum.işte bu yuzden onu sevdiğimi söylemekden korkmuyorum .


çünkü "denizleri seven sevsin dalgalarıda"...

istanbul
hosting