|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 08:26
formula 1 yolcusu kalmasın. dün gittim, bugünde gidicem, bişi olmazsa yarında gidicem ^^ acayip ses var ama olsun orda olmak değişik yani, yarışı TV deki gibi güzel izleyemesende onları canlı görmek bambaşkaymış. manken hatunlara ise denecek laf yok :P özenle yaratılmış güzeller hepsi hehehe. :D neyse ben yola çıkayım görüşürüz güncecik. son dakika: Kadıköy Yazıcıoğlu Pasajı'dan Şok Açıklama: "Elimizde 1 Sezon Daha Lost Var" | ||
|
|
||