29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 08:26


formula 1 yolcusu kalmasın.
dün gittim, bugünde gidicem, bişi olmazsa yarında gidicem ^^

acayip ses var ama olsun orda olmak değişik yani, yarışı TV deki gibi güzel izleyemesende onları canlı görmek bambaşkaymış.

manken hatunlara ise denecek laf yok :P
özenle yaratılmış güzeller hepsi hehehe.

:D

neyse ben yola çıkayım görüşürüz güncecik.

son dakika: Kadıköy Yazıcıoğlu Pasajı'dan Şok Açıklama: "Elimizde 1 Sezon Daha Lost Var"

istanbul
hosting