|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 08:28
yorgunluk..çok fazla yoruluyorum ki sabah kalktığımda hala yorgunum..hep az kaldı diyip de kendimi avutuyorum ve evet tekrardan..az kaldı.. bu günü de çalışamadan es geçmek zorundayım..hasta olduğum için okula gidip çalışamıyorum ama öğlen provalar ve akşam uzun br konser var..zaten tek prova ile nasıl bir düzen kurulup da konsere çıkılır orasını bilemem ama ben bu sefer hatta ilk defa işin parasına bakıyorum.. son zamanlarda sabahları neşesiz kalksam da evdeki yavru saksağanın yemek istediği için çıkardığı sesler ve yaptığı hareketler az da olsa gülümsetiyor suratımı..aslında neşesiz kalkmamın özel bir sebebi yok..sadece şu mezuniyet maratonu çok yoruyor beni ve her sabah kalktığımda daha bilmem kaç gün çalışmam gerektiğini düşünmek suratımı çökertiyor.. ama! :) bu günün benim için çok güsel bir tarafı var..hava :) hava tam benim istediğim gibi..hafiften serin ve yumuşak..her an ufak yağmur damlaları damlatabilirmişcesine hafiften kasvetli..bir de buranın yeşil bir alan olması sağolsun bir sürü kuş sesi var..böyle zamanlarda ne müzik istiyor canım ne de başka bir ses..sadece penceremin dibinde oturup o mükemmel havayı soluyarak böyle mayhoş mayhoş gereksiz şeyler yazmak.. keşke bu gün bütün günü evde geçirebilsem..neyse..yavaştan bir hazırlık..sonra biraz çalışıp..prova alanına doğru gitmek gerek..ha bir de böyle bir havada Aya İrini'ye giden yollarda ve onun bahçelerinde gezinecek olmak biraz daha keyif katıyor halime.. gömdüm.. ** bir de bu sitenin eski sakin ve kendi kendine halini ve insanlarını çok özledim** | ||
|
|
||