29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 09:52


berbat durumdayım.. çoğu zaman tutuyorum kendimi ağlamıyorum ama ufacık bir şey çıkınca karşıma anılardan birden dökülmeye başlıyor gözyaşlarım..

aramadı.. ben de zor tutuyorum kendimi aramamak için..zor nefes alıyorum.. sanırım başaramayacağım :(

istanbul
hosting