|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 09:52
berbat durumdayım.. çoğu zaman tutuyorum kendimi ağlamıyorum ama ufacık bir şey çıkınca karşıma anılardan birden dökülmeye başlıyor gözyaşlarım.. aramadı.. ben de zor tutuyorum kendimi aramamak için..zor nefes alıyorum.. sanırım başaramayacağım :( | ||
|
|
||