|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 10:10
onu hissederek uyandığım bir muhteşem karadeniz sabahına günaydınlar:) euhe nasıl bir cümle kurdum bende anlamadım ama:) bugun cıksa gelse öteden beri:) kaçırcam ya ben bu cocugu köydekı evımıze karar verdım:d o şişkoysa bende şişkoyum anasını satıyım:D ikide bizim kızlar el attımı olaya haydi yallah:) ahah zaten ufak evlenir gül gibi yasarız sonra:D otuza yaklaşırkenolgunlaşsan bile(kendim için yazıyorum genel olmayabilir:)) -hayatta yapmam derken yaptıgın seyler için keyif alıyosun -aşk sana öcü gibi gelmiyo nimet gibi geliyor:) ehuhe cunku en son ayrılıkdan sonra bir daha sevmem sanmıştım - evlilik fikri 25 li yıllar gibi baskın olmuyor özgürlüğün öyle güzel bir tadı oluyoki bir tek daha fazla çocuk sahıbı olmak ıstıyosun oda biraz insnaı çeliştiriyor:) -adamı özlesende aramıyosun.çünkü naparsan yap bazı seylerı kendiliğinden olunca daha güzel olduıgunu görüyosun -kaprislerin azalıyor -giderse diye korkuların eskisi kadar olmuyor.gidenlerden sonra kimler gidiyor:) -sonra kendini seviyosun ukala bir hatun oluyosun:) -ben şişkoluguma ragmen aynalardakı yüzüme hayran kalıyorum:) geçen gün ruj sürerken kendi dudaklarımdan öpmek istedim o derece yani ahah:) bütün bunlardan çıkardıgımız kadınsal sonuc:) bu gün bana gelsin:) öteden beri çıksın gelsin hahahaha:D -değişmeyen sey her yaşta saçmalıyosun:) | ||
|
|
||