|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 10:42
İlk ve tek derslik Sınavdan şimdilik umutluyum ;) yani yaptım bişiler işte bee..olur inş. diyeyim.. çünkü öyle bir batıl inanç var işte.. iyi olduğunu düşündüğüm herşeyin sonu hüsranla sonuçlanıyor..kötü düşündüklerimse hep güzel oluyor.. kötü düşünmeliyim kötüüü geçti kötü geçtiiiiiiiiiiii.. amaaaaaaaaaaa sonrasındaaaaaa GENPA ya gittim.. yeni telefonuma kavuştummm..sapasağlam kapağı oyhhşşş ;)) bugünümü bunun mutluluğuyla geçirebilirim.ekstra mutluluğa pek gerek yok da öğleden sonraki dersler de ii geçse fena olmaz hani ;)) yalnız feci başım acıyo!ağrıyo diyemicem kulağımın arkasından kafamın içine doğru kesik kesik iğne batırılması gibi acılar.. açlıktan mı ki? canım hiçbişey istemiyor ;(( midem bulanacakmış gibi..yemeliyim zorla da olsa.. öğleden sonra bi emirgan sefası yapalım sınav sonrası..ilkkez gidiyorum desem ;)) son olmasın hiç bişey.. telefonuma eskisi gibi gözüm gibi bakmalıyım.. en değerli giysimiz cildimiz bi de ;P (reklam kokan hareketler bunlarrr diyesim geldi) offfffff saçmalıyorum hadi az dış tic.i muhasebeleştireyim,ith.-ihr. yapayım bugünü de kotarayım.. sınav öncesi ve sonrası diyaloglarını sonra anlatıcam..diceksin ki Sen sorunu çekiyorsunnn kızımmmmm!! | ||
|
|
||