29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 10:51
Hafta sonuna ancak böyle güzel ağrılarla başlanırdı!
Yine ölmedim ama savaştan çıkmış gibiyim...
Artçı ağrılar devam tabi...
:(
nilay