29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 11:48






ben bu akşam ne yapsam ya annem geldi beni görmeye istanbula.benim evde kalıyor su anda .ben ise akşama taksimde ev partisi var ona gidicem.
akşam 11 e kadar annemin dizlerinin dibinde otursam ondan sonra gitsem annem bana darılırmı.nasıl olsa yarın akşam evde kalacağım.
anneciğim kusura bakma seni bu akşam evde yalnız bırakacam.
şimdiden özür dilerim

istanbul
hosting