|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 12:04
eveeeeeeeeet..... dakika itibarıyla 24 saat 15 dakikadır uyumayan, 9 da başlayan 4 derslik sınavdan 10bucukta cıkan, matematikte yine sayısal oynayan ve muhasebeden kelek görmezse bugünlük istediğini alan yorgun bir adamın edasıyla oooooooohhhhhhh beaaa diyorum gözlerimdeki agrıya aldırmadan... sınav sonunda uykumun açılması sinir bozucu oldu. bari dedim gümüşsuyundan eve yürüyeyim, daha da yorulıyım, kapanmak üzere olan algı ve yavaşlamış fonksiyonlarımla etrafa bakınıp günceye malzeme bulayım dedim ama bişey çıkmadı :)) hem sen de yoktun söz verdiğin üzere kırmızı karanfil takmamıştın, birisi çıkıcak moş yapıcak bana dio'yu rahmetle anıcaz dedim, o da olmadı =p sınava gelirken, kimliği yerine geçecek belgeyi yanında getirmediği için sınıftan çıkarılan gerizekalı kadının, salon başkanını azarlayabilecek kadar kendine duyduğu güvenin 20de 1i olsaydı bende, neler yapardım neler... emin ol sen bile tahmin edemessin :)) brz uykum gelsin kestiricem. kestiriyim ki yine uzun olacağa benzeyen geceye yenik düşmemeyi başarayım :)) | ||
|
|
||