|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 12:45
Günlük 5 tane 33cclik efese 57 lira verdim akşam. oha! bongo bara gittik eğlenceye,taner diye bir adam çıktı sahneye,ben ki müzik konusunda hele daha seçiciyimdir iyi söyledi helal olsun. detone olmadı. Vokalist kıza hasta oldum. Ben o kıza var ya aşık olurum. Başka da hiç birşey yapmam. Yalnız vibrato yapıcam diye başını boynundan ördek gibi sallamasaydı daha da bir güzel olacaktı :) Yok sonuçta kusur dediğin kadı kızında bile var. onu da yapmasa gerçek olduğuna inanamazdım. Anam hokka gibi burnu vardı len :) Siyah fönlü saçlara bayılırım.Boynunun yanında göğüslerinin üzerinden aşağı doğru salmış. Diz üstünde bir karış yukarıda biten dümdüz sade bir siyah elbise giymişti. Yüzünde çok çok hafif bir makyaj,göz rengi çok ilginçti,acaip açık bir renkti buz mavisi mi desem yoksa sarıya kaçan açık yeşil tam seçemedim. Böyle bir de soğuk bakıyordu ya,duruşu böyle bir havalıydı ya bittim be hacı :D Şeytan diyor 86 şahini çekeceksin kapısının önüne,kafaya bonus bir peruk,elinden tutup kaçıaracaksın. Arkadan mekan sahibi çıkarsa: -bırak o kızı,bırak! -HÖT! -hö? -HÖT LAN AQ! HÖT İŞTE! (tipe bakıp korkman gerekiyor zaten) Ama o parayı mezesinden şarkıcısından dolayı aldılar tabii. Masada envai çeşit meze vardı. Allah için 3 saat sahnede kaldı biz kalktığımızda adam hala daha söylüyordu. | ||
|
|
||