29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 12:59




kozadan çıkınca kanat takıp uçtuğum yer istanbul oldu:P mesafe uzak yoruldum haliyle, ama saolsun misafirperlikte bir numara olan insanlar tanıyorum her ne kadar arada besleyip besleyip parmaklarımı kontrol etmesinden kıllanıyor olsam da:p hatta suyuma ilaç atıp uyutmuş da olabilir arada, hatırlamıyorum:p

dünkü kadar güldüğüm gün az olmuştur sanırım hayatımda:) gündüzüyle akşamıyla baya eğlendik:) emeği geçen herkese burdan teşekkür ediyorum:)

bugün de lise tayfasıyla buluşup sabahlamayı planlıyoruz:)

daha gidilecek yerler, görülecek insanlar var :)

hadi bize iyi eğlenceler o zaman:)




istanbul
hosting