|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 12:59
kozadan çıkınca kanat takıp uçtuğum yer istanbul oldu:P mesafe uzak yoruldum haliyle, ama saolsun misafirperlikte bir numara olan insanlar tanıyorum her ne kadar arada besleyip besleyip parmaklarımı kontrol etmesinden kıllanıyor olsam da:p hatta suyuma ilaç atıp uyutmuş da olabilir arada, hatırlamıyorum:p dünkü kadar güldüğüm gün az olmuştur sanırım hayatımda:) gündüzüyle akşamıyla baya eğlendik:) emeği geçen herkese burdan teşekkür ediyorum:) bugün de lise tayfasıyla buluşup sabahlamayı planlıyoruz:) daha gidilecek yerler, görülecek insanlar var :) hadi bize iyi eğlenceler o zaman:) | ||
|
|
||