|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 13:52
halifax havaalanında beleş kablosuz internet varmış, keyifle sömürüyorum, zira daha uçağımın kalkmasına iki saat var. ne zkime hikmetse st.john's-newark arası iki aktarma yapmak direkt uçmaktan çook daha ucuza geliyor, böyle olunca da ömrüm havaalanlarında geçiyor. nedir anlamıyorum, uçak yakıtı fiyatları ters eksponansiyel eğri üzerinde mi, daha çok yol kat edince daha ucuza mı geliyor? 3 saatlik yolu 10 saate çıkarmanın anlamı nedir? 10 saatte new york'dan istanbul'a gidiliyor lan! gemi neyin koysalar da mına kodumun adasından başka bir çıkış yolumuz olsa, yemin ederim bu eziyetten iyidir. | ||
|
|
||