|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 14:49
ney beni zorlayacak gibi duruyor. her ne kadar dün ses çıkarmaya başlamış olsam da ses çıkarmak üflemek anlamına gelmez sonuçta o tok sesi alamadım hala her ne kadar serdar neydendir dese de hiç zannetmiyorum 30 dk içinde ney üflemeyi öğrenicek halim yok heralde ayrıca biraz önce yan flut gibi üflediğimi farkedip onu düzelttim. bakalım 1. durum sabrı öğrenmek sakin kalmak ise, zikir'imi seviyorum | ||
|
|
||