29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 18:02


matilda'yı mondi'nin yanına gönderdim.. kızımı evlendirdim yani :) allah torunlarımı da görmek nasip etsin :)

matildasız bir kaç gün geçirmem gerekecek, özlicem kedişimi..

ben mutlu olamadım o olsun bari :)

istanbul
hosting