|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 18:02
matilda'yı mondi'nin yanına gönderdim.. kızımı evlendirdim yani :) allah torunlarımı da görmek nasip etsin :) matildasız bir kaç gün geçirmem gerekecek, özlicem kedişimi.. ben mutlu olamadım o olsun bari :) | ||
|
|
||