|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 19:20
finaller bitinceye kadar oturduğum yerde formüllere bakaraktan delirmekten korkuoum o.O arabayı park ederken dier arabalara zarar wermekten korkuoum o.O büyüyünce çocuğumun olamayacaından korkuoum o.O yemek yerken etrafımdan birinin çatalı ısırıp o korkunç sesi çıkartmasından korkuoum o.O bigün yere düşen bi iğneye basıp o iğnenin ayağımın altından girip wücudumda dolaşmasndan korkuoum o.O kiraz yerken içinde kurtcuk olcaından we onu da yiyeceimden korkuoum o.O kışın yerler buzluyken düşüp herhangi biyerimi kırmaktan korkuoum o.O pencereden düşmekten diilde düştüğüm zmn yerde demir olup içime girmesnden korkuoum o.O ewde tek başımayken hırsızdan diilde (onu döwebilirim gibime gelio) öcüden periden korkuoum o.O ..gidip ders çalışıym =/ | ||
|
|
||