|
29 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 21:44
yaklaşık 1 kilo kiraz yedikten sonra gene yaklaşık olarak 4-5 kilo olduğunu tahmin ettiğim karpuzu gözüme kestirmiş bulunuyorum. son bir haftadır radyo alaturka dinlemenin yapmış olduğu nostaljik etki yüzünden olsa gerek dün gece emel sayın rüyama girdi ve düet yaptık. sonra kuliste bana asıldı felan.. gerisi önemli değil boşver. akşamüstü 5 gibi uyandığımı hesaba katarsak bu gece de aman sabahlar olmasın diyeceğiz gibi geliyor bana(yoksa şüphen mi var). bugünün özlü sözü de bu olsun (kendime ithaf ediyorum): kim dokunduysa sana ona git ! Dicemde hangi birine gideceksin:)) | ||
|
|
||