|
29 Mayıs 2010, Pazar
saat: 23:51
Canımda nasıl sıkılmıstı bi bilseniz sacma sapan eurovision sarkıları,kavak yelleri ve ders arasında gidip gelirken neden guncemkoma girmiyorumki dedigimde gördüm su anketi yaşasın süvariler geldi dedim kendi kendime :) bende başlıyım müsadenizle heralde baska bi zaman bu kadar hazır olamam su anket için :) 1)6 temmuz 1995,belkide dogdugum gunden beri ilk şaşkınlıgım.ailemin tek cocugu olma sıfatımı kaybettigim gün elime uzaylı bi cocugu bu senin kardeşin diye verdikleri an. o gece eve geldigimde barıs mancodan arkadaşım eşşek calıyodu :) 2)sene 1998 ilk defa asık olmustum.o gün eve döndügümde adını deftere sanki hoca ceza vermişcesine sayfalarca yazmıstım arka fondada teomandan ne ekmek nede su vardı :) 3)sene 2002 melisayı amerikaya göndermiştim.cok koymustu ama sanki diger yarım gidiyodu.o gun havaalanında hep enrique iglesiastan bailamos dinlemiştik. 4)sene 2004 liseden mezun olmustuk,okuldan ziyade sınıfımı o kadar cok seviyodumki sırf samata için gidiyodum okula o derece yani o gün veda ederken arka fonda sezen aksudan geri dön calıyodu :) 5)sene gene 2004 soguk bi şubat günü.ölümün sogukluguyla tanıstıgım bigün gamze bi trafik kazasında beni bırakıp gidiyodu.arka fonda anathemadan one last goodbye calıyodu. 6)sene 2006 ilk teoman konserime gidişim ve ilk defa deli gibi sarhos olusum.arka fonda ne mi vardı teomandan uykusuz her gece :) istiklalde halkbankın önünde uyudugumuda ekliyim :) 7)14 subat 2007 acı bi telefonla ihtiyardan gelen ölüm haberi.yıkıldıgım an.balans ve manevra seyrederken tamda teomanın sakagına silahı dayadıgı arka fonda kol dügmelerinin caldıgı sahne. hala içim ürperir düşündükçe.. 8)sene 2008 ihtiyarın ölümünden beri kendimi bi türlü toparlayamamıstım.alkolün esiri olmustum.karacigerim iflas etmişti.sonunda kuzenim beni amateme yatırmaya karar vermişti.arka fonda hep radiohead street spirit vardı 9)sene gene 2008 bi yaz gecesi..çeşme sahilinde elimde gene bi içki şişesi.ve ellerimin ucundan sahile bırakmaya ve birdaha asla geri dönmüycegim hayatımda hiçkimseyi sevmedigim kadar sevdigim kadını arka fonda teomandan en güzel hikayem calarken sahilden bıraktıgım o gece. 10)sene 2009 babamın zehirlenerek hastaneye kaldırısımız korkudan kafamın içinde taş gibi bişi cıkmıstı. tam bi hafta yatmıstı onu kaybedicem diye ölüp ölüp dirildim. o hastanedeyken sürekli deep purpledan soldier of fortune dinlerdim. aslında daha o kadar cok sey varki bu maddeler bırak 10u 100 olsa yetmez sanırım. aslında bide öyle bi dönüm noktası varki eylülde resmen yeni bi hayat baslıcak benim için :) teşekkür ederim davulogul bana geçmişimin silüetini hatırlattıgın için :) bugün ayrıca babamın dogumgunuydu.o harika adamın oglu olmak harika bi duygu.ona layık bi evlat olmak beni o kadar cok mutlu edicekki bigün bunu basarıcam. God Bless him:* bugün babamın en sevdigi sarkıyı paylasiyim bari :) fizy.com/#s/1aiscm :) | ||
|
|
||