|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 00:07
Sokaktaki kediden,köpekten korkup çığlık atarak kaçışan insanları şamarlamak istiyorum yine kedi - köpeğe hoşt,kışt,höyt, vesaire gibi sesler çıkarkıp, el kol hareketi yapıp, yetinmeyip kovalayanlara Haydarla kafalarını patlatmak istiyorum Sokakta kavga edip, birbirilerine trip yapan sevgililerin, kafalarını birbirine sürtüp kıvılcım çıkarmak istiyorum yazın gelmesi ile cıbıl cıbıl dolaşan karının kızın giymiş olduğu askılı zamazingonlardan görünen sırtlara şaaapp diye vurup, kusura bakmayın ama çok güzel bir sırtınız var, dayanamadım demek istiyorum *** gel sen karar ver! tamamlamış olduğum siteyi hosta yüklemek için elimi cebime attım baktım flash yok (başıma bela olmaya başladı farkındayım) hay amk evde unuttum deyip, ne bok yiyecem diye düşünürken aklıma yedeğini başka bi hosta yüklediğimi anımsayıp, işimi hallettim.Akşam saatlerinde yana yakıla ofiste bellek arıyorum. Alt üst ettim ofisi yok bellek. Bizimkiler evde unutmuşsundur diyor bende hayır sabah buradaydı diyorum, kesin biri aldı gitti belleği, allah'tan bişey yoktu içinde diyorum. akşam eve geldiğimde pcde takılı olarak gördüm kendilerini.Önce sabah ofise giderken, belleği evde unuttuğumu hatırladım, sonra ofiste tekrar flash belleği evde unuttuğumu ikinci kez unuttup sövüyorum, sonra üçünçü kere yine unuttup, ofiste diye ortalığı tozu dumana kattığımı hatırlayıp, kendime bişey diyemiyorum. sen karar ver Murteza! Balıkların bile benden daha fazla hafızası var mı yok mu? | ||
|
|
||