|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 00:21
çok karışığım .. kafamı topralayamıorum bi türlü ... bu hal şaşırtıyor beni .... ama kontrollü olmak beni sewindiriyor .. zaman zaman kaybetsem de bu sadece gözyaşalrıma vuruyor... n'apmalıım bilmiyorum .. elim , kolum bağlı ... artık sürekli beynimde o bu kadar acı çekmemi hakediyor mu sorusu dönüyor .... hakediyor mu .. o bana değer vermiyorken , sewmiyorken , bitmişken , bitirmişken , değer mi _? hı .....? neye şaşırıyorum biliyor musun?? ben ki o kadar bitirmişken ne oldu ... biranda .. evet .. biranda ne oldu ... hayır .. hayır .. bu olay benim beynimde bitmeli ... yüreğime bırakmamalıyım .. yoksa çok kıvranırım , daha çok ızdırap çekerim bn ... gitmez bu böle .. ciddi sancı çekiorum .. ciddi ... tabii , onun bunlardan hiç haberi yok ... dersinde gülüorum , konuşuorum , son derece neşeliim diye zannedior ki herşeyi unuttum ... kırgınlığımı , yaptıklarını ... hayır ! bu kırgınlık nasıl geçer bilmiorum .. öyle derin ki ... belki tazeleyen de bu kırgınık ... bbelki de can acıtan kırgınlık .. çokkırgınım .. hala ama hala çok kırgınım ... en çokta ney bilior musun .. bu kadar kırgınken yaptıklarına , hiç bişi yapmayaıpta bana kollarını açmayışı .. daha da çok kırıldım ... ve çkildim herşeyden ... işte bu zamanlar aklıam gelince diyorum .. "değerin yok , hiçbirşeysin ! "nie üzülüorsun ... hakediyor mu? seni bir çırpı da atan , satan insana değer mi_? bırak .. kimi sewiyorsa, kiminle mutluysa onunla olsun ... kim ona yük olmuyorsa ,kim vicdn azabı olmuyorsa onun olsun ... beki bnden sonra vicdan azabı çekmiyor artık.. ama bişii unuttu .. ya ben _? hiç mi vicdanı sızlamadı ... sızlasaydı bnm için de birşeyler ypmaz mıydı _? yapmadı .. sewmedi ... bitti .. .. sadece içimde yaşıorum herşeyi ... onun haberi yok .... dedim ya , gülüyorum zannedior geçti ... hiçbirşey geçmior ... unutmadım ... ona ennn çoksarılmak istediğim zamanlarda , veya deli gibiona doğru koşmak istediğim zamanlarda hemen akabinden bana yaptığını aklıma gtirip , ardına da nefretimi koyuyorum ... işte , kaçmak istiorum o zmn ondan ... şuan sabredebilmem zamanımın az kalmış olmasındandır .. sayıyorum.. evet, herkes tatil gününü sayarken bn de tatil günü adı altında kopuşumun , tamamen gidişime gün sayıyorum .. 1 aydan az kaldı ... ama bu gidişim , tam gidişim olacak inşAllah .. ne ona dair bişi yazacaım artık , ne anacağım Allah'ın izniyle .... aynen önceden olduğu gibi .. şuan gelse , sarılsa n'aparım bilmiyorum .... hani filmler de vardır ... kız sarılır ... sevgili elleri havada yumruk yapar .. bekler .. ya sarılır ... ya da kalır öylece ... o anda , o hisle karar verir .. ya mantık , ya kalp .. bnde blmem n'aparım .. ama gidersem eğer , tam giderim ... ve Allah'ın izniyle de geri dönse bile bn olmayacağım .... bunları düşünmek bile saçma ... artık umut yok bnm için .. insan, umudunu kayberderse herşeyini kaybeder ya .. sana dair tüm umutlarım bitmiş durumda .. nie yazıorum ki bunları .. bazen saçma gelior ... sadece karmakarışığım .... değer mi_? sölesene ...... www.videogiller.com/gokhan-turkmen-yan-sen-video-klip-izle/07d9f3a14/ | ||
|
|
||