|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 00:53
yok yok akıllanmıcam ben:S insanlara değer verme konusunda akıllanmıcam asla...çok fazla değer verip göklere çıkarırsan sona üzülen böle sen olursun...saçma bişey bu hem de çok saçma ....!!!!! ama artık akıllanma zamanı !....herkesi bu kadar düşünmücem...ne hali varsa görsün dicem...neyse sıkıcı saçma bi şey işte ama canımı sıkmaya yettii...dersimden etmeye de....:S....zaman daralıyooo çok çalışıp o istedim başarıya ulaşmalıyım tek istedim bu şu an...pozitif düşünüorum...olcak dimi günce olcak olcak de sen de:S neyse uyumalıyım...yarın ders çalışmam için son gün yani yumurtanın kapıya dayandığı gün:D ....hadi bakalım ufaktan kaçanziiiiii....!!!! şeker bi uyku bana ...huzur doluu...sevdiklerime de herkese had bakim kaçtım.... | ||
|
|
||