30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 02:11
fotograflara baktım agladım agladım ağladım yazılar bıle karısıyor suna nasıl ozledım bılemezsın gunce bılemezsın içime bir sey oturdu :(
çok sevıyorum kuzenlerımı çok onlar benım herseyım:(
hece