|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 02:42
Sen hiç sevdin mi belirsizliği. Peki ya aşık oldun mu o belirsizliğe? Hatırlar mısın? Söylediğim bir cümle var. "Bilinmeyen denklemlerin eşitsizliği" diye Zaten hiç anlamadım matematikten. ve belki bu yüzden sevdim... Aşık oldum... O belirsizliğe... Merak ediyorum! Bir gün ""ben geldim" tüm sorularının cevaplarıda yanımda, hadi hazırlan gidiyoruz" diyebilecek miyim? Ve vereceği cevabın ağırlığını kaldırabilecek miyim? En iyi yaptığım şeyi yapmalıyım. Uzaktan sevmeliyim Hazır bu kadar uzaklaşmışken ve daha da uzaklaşacakken, yaklaşmamalıyım. Kirlenmiş düşüncelerin ilaçıdır uyku. uyumalıyım... | ||
|
|
||