|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 04:44
ara ara içimden yükselen bağırtılar ve hıçkırıklar olmasa iyi gidiyorum bile diyebilirim.. yalanlarını aklıma getiriyorum biraz nefes alabilmek için.. kimi bulsam anlatıyorum ki iyi olmuş böyle daha iyi falan desinler..aslına bakarsan içim acıyo günce.. gripinin dediği gibi " canım cayır cayır yanıyor" bıçak gibi kalbime , aklıma düştüğü anlar oluyor.. daha çok yeni.. atlatabilirim.. atlatabilirim gerçekten.. insanlar her zaman mutlu olmayı haketmezler.. | ||
|
|
||