|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 07:05
karşımdaki kişiyi sahiplenmiyorum hiçbirşekilde.aşkım hayatım birtanem gözbebeğim vb gibi hiç bir kelime kullanmam; bunu evlenmek istemeyişime bağlıyorum. şimdi biri var onu feci sahiplendim. bunu neye bağlayacağım bilmiyorum. | ||
|
|
||