30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 07:05


karşımdaki kişiyi sahiplenmiyorum hiçbirşekilde.aşkım hayatım birtanem gözbebeğim vb gibi hiç bir kelime kullanmam;
bunu evlenmek istemeyişime bağlıyorum.
şimdi biri var onu feci sahiplendim. bunu neye bağlayacağım bilmiyorum.

istanbul
hosting