|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 11:23
pazar pazar insan neden calismak ister ki? ofisin icinde cif limonlu kokuyor, ogle yemegi vakt gelmis, keyifsizim uykusuzum, dun gece 3 e kadar nettydim, geyik yapiyordum birileriyle. tamamen gereksiz vakit harcama ama kafami dagitmak icin.. uzun bir yolculuga cikmak istiyorum ama geri donusu dusunmeyecek kadar uzun.. guney amerika fikri kafamda sekilleniyor.. kasima kadar az kaldi.. haftaya istanbuldayim , bir hafta egitim hasret vs sonra geri donus kurkcu dukkanina.. sonra agustosa kadar burdayim insallah. agustosa kadar kendimi wakeboarda veririm , deniz kum gunes , elden baska bisi de gelmiyor ki zate.. asil buyuk hedefim icin bi gram yol alamadim, cok moralim bozuk. motivasyon gerek bana motivasyonnnnn | ||
|
|
||