|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 11:37
Dün gece arkadaşımla biraz dolandıktan sonra Sattasın konserine biraz uğradık sonra da Başka bir yerde dans falan ettik. Sattas ; beklediğimden çok iyiydi. Türkçe yazdığı şarkılar, politik olması, vokalin söyledikleri, performansı da güzeldi. Eğlence mekanlarında insanlara başka şeyler hatırlatan insanları genelde sevmeyen basit insanlar çıkar.Özellikle hatırlattığı şeyler hükümet karşıtı ise. Ama ghetto memnum gibiydi , güzel bir şey. Sonra Line'da dans ettim yorulana dek.Prensesin değerini tekrar hatırladım. Ve birde o kızıl saçlı kız,ah, böyleleri niye hiç yalnız olmaz ki be :D | ||
|
|
||