|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 12:21
yeah... sonunda bitti öle de böle de bitti. bakalım ne olacak, vermem gereken 2den fazla bütüm olmasın baska bısey istemıyorum. sabaha karsı nakavt oldum dyanamamısım woltis abi rekor hala sende :D saat: 12:41 smolvili açıp karsısında sızmalı nasl olsa ortada idaa da kalmadı:P aslnda cok sıkılıyor cok mutsuz hıssedıyorum gunlerdir. hatta dün afakanlar bastı dısarı cıkıp yürüdüm istiklalde bir turladım. dolu dolu aglayasım geldi ya. valla bak şaka değil ama şimdi eser kalmadı o ruh halımden neyse ki :) şu iş olayım bi olsa da biraz uzaklassam calsmaktan yorulsam para kazansam ve boş oturmayı özlesem dilediğimce para yediğimde mutlu hissetsem ... bir de bugun cok degerli birisinin doğum günü :) arıycam brazdan inşallah ulaşabilirm :) | ||
|
|
||