|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 12:54
haklı sitemini beklediğimden dolayı birazck çekinerek aradım kendisini, ama affetti beni neyse ki :) çünkü o bir katzeee !!! dünya bnm oldu :) iyi ki dogdun ablacım ve yeniden 41 kere maşallah :) saat: 12:55 ha unutmadan bir de bana ilk defa ulan dedi :)) o kadar güzel o kadar sıcak bir ulandı ki bu anlatamam ya, duyduğum an anladım beni affettiğini :)) | ||
|
|
||