|
30 Mayıs 2010, Pazar
saat: 12:54
Eve geldim. Sandalyeme oturdum. Aaaah! Terden telefonumu bozdum. Hani denize filan dusunce ya da cok yagmurda kalinca tuslar sacmalamaya baslar, 7'ye basinca 171 yazar filan ya, o oldu pantalonumun cebinde terden. Uc yedek t-shirt goturmustum ama bi uc tane daha gotursem de cok farketmezdi herhalde. Sirilsiklamlar. Charleston yarisi vardi, her seviye katilabilir dediler de gaza geldim eglencesine katildim. Ah anam anam. Sarki bitmeden hemen once ben gebermistim zaten, ki bitince adamlar "*ilk* sarki bitti, hadi bakalim ikinci sarki geliyor!" dediler. Emre ile kum at pistinde (ya da neyse artik adi) 10 tur kostuktan sonra adamin "ohoo, 30 tur kosacaksiniz, hadi gogo!" demesi anini yasadim tekrar. Ki ben gayet adamakilli ve sakin hareketler yapiyordum. Millet bacaklar inmedi yere. Sonra finalistler 2 sarki daha yaptilar. Akil sir erdilemez bir kondisyon, koordinasyon, yetenek ve dogaclama ustunluklerini saymiyorum bile. Neyse bakalim guzel geciyor. Kendimi gelistirdigimi hissediyorum. | ||
|
|
||